Specjalista ds. administracji

Odświeżone: Sobota, 20 Kwiecień, 2024  13:31

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Płaca brutto min.:6000 zł
  • Płaca brutto max.:7000 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: Human4Human Recruitment

Opis oferty pracy

Czy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowych w pracy administracyjnej w biurze naszego Partnera w Zabrzu.

Praca w branży ubezpieczeń to nie tylko bezpieczeństwo i satysfakcjonujące zarobki, ale także możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną, rzetelną i zorganizowaną oraz chcesz dołączyć do wspaniałego zespołu, a branża ubezpieczeń wydaje Ci się interesująca, to może to być idealna propozycja dla Ciebie. Może to być Twój pierwszy krok do budowania kariery w jednym z najbardziej stabilnych i perspektywicznych sektorów gospodarki!



Specjalista ds. administracji

Czym będziesz się zajmować:

- Obsługa Biura: Prowadzenie codziennej administracji biurowej, w tym przyjmowanie i kierowanie telefonów, obsługa korespondencji oraz zarządzanie dokumentacją;
- Wsparcie Zespołu: Asystowanie zespołowi w codziennych zadaniach administracyjnych i organizacyjnych;
- Obsługa Gości: Zapewnianie profesjonalnej obsługi gości, w tym przyjmowanie ich, udzielanie informacji oraz zarządzanie rezerwacjami spotkań;
- Zarządzanie Terminami: Organizacja i nadzór nad kalendarzami spotkań oraz przygotowywanie sali konferencyjnej;
- Zakupy i Zaopatrzenie: Monitorowanie stanu zapasów biurowych artykułów i prowadzenie zamówień;
- Koordynacja Delegacji: Organizowanie podróży służbowych, rezerwacja biletów i zakwaterowania;
- Archiwizacja Dokumentów: Skrupulatne przechowywanie i zarządzanie dokumentacją firmową zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Czego oczekujemy:

- Doświadczenie: Minimum rocznego doświadczenia w pracy administracyjnej,
- Wykształcenie: Minimum średnie, preferowane kierunki związane z administracją lub zarządzaniem.
- Umiejętności Komunikacyjne: Dobra komunikacja werbalna i pisemna oraz zdolność do pracy w zespole.
- Obsługa Komputera: Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) oraz systemów biurowych.
- Zorganizowanie: Duża zdolność organizacyjna, dokładność i skrupulatność.
- Kreatywność: Umiejętność rozwiązywania problemów i podejście innowacyjne do wykonywanych zadań.
- Języki obce: Nie wymagamy znajomości j. angielskiego, ale znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.

Co możemy Ci zaoferować:

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Wynagrodzenie podstawowe na poziomie 6.000-7.000 brutto,
- Benefity pozapłacowe w postaci: opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego oraz szkoleń kompetencyjnych w pełni sfinansowanych przez pracodawcę,
- Możliwość pracy w przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole w organizacji,
- Możliwość pracy hybrydowej,
- Indywidualny plan wdrożenia na stanowisku ramię w ramię z doświadczonymi agentami oraz pod okiem zaangażowanej właścicielki Agencji,
- Elastyczne godziny pracy, które można dopasować do życia rodzinnego – pracodawca jest przyjazny Rodzicom i chętnie dopasuje grafik.


Informacje o Pracodawcy:

- Multiagencja ubezpieczeniowa działająca w Zabrzu od 17 lat i kierująca się następującymi wartościami: empatia, odpowiedzialność, skuteczność, zaangażowanie, terminowość i elastyczność. Zyskała zaufanie już ponad 5 tysięcy klientów, w tym firmy usługowe i produkcyjne oraz osoby prywatne. Agencja kompleksowo realizuje potrzeby ubezpieczeniowe klienta indywidualnego i firmowego, chroni finanse, życie i zdrowie, obsługuje wszystkie grupy zawodowe i przedsiębiorstwa różnej wielkości z każdej branży. Jej agenci doradzają w sprawie ubezpieczeń obowiązujących na mocy ustaw i rozporządzeń. Polecają też najlepsze ubezpieczenia dobrowolne, z których sami korzystają i które wybrali dla najbliższych.
- Zakres ubezpieczeń oferowanych prze Pracodawcę jest bardzo szeroki: od ubezpieczeń komunikacyjnych przez majątkowe, po ubezpieczenia zabezpieczające zdrowie i życie.
- Zespół złożony jest ze specjalistów z ogromną wiedzą ekspercką w zakresie wielu typów ubezpieczeń.
- Wizją firmy jest dążenie do tego, aby Klienci mieli poczucie bezpieczeństwa, spokoju, równowagi i więcej czasu na to, co w życiu ważne.


Proces rekrutacyjny:

Wyślij CV przez formularz H4H lub email: @
Porozmawiaj z rekruterem H4H i pozwól nam lepiej poznać Twoje kompetencje. (od 30 do 60 minut)
Spotkaj się z Pracodawcą w celu weryfikacji zgodności oczekiwań Kandydata oraz Pracodawcy. (ok. 60 minut)
Odwiedź siedzibę firmy w Zabrzu w celu poznania zespołu i atmosfery. (od 60 do 90 minut)
Uzgodnij warunki pracy z Pracodawcą.
Witamy na pokładzie!


O naszym procesie rekrutacyjnym:

Nasz proces rekrutacyjny jest dostosowany do tego, aby dokonać wyboru najlepszego z najlepszych. Ale to także ochrona dla Ciebie – jako Kandydata, abyś uniknął sytuacji, w której po dwóch lub sześciu miesiącach zdasz sobie sprawę, że nie jesteśmy idealnym dopasowaniem. Może się wydawać, że jest to długotrwałe, ale każdy krok ma swoje znaczenie i pozwoli nam lepiej poznać Ciebie, tak samo jak pomoże Tobie lepiej zrozumieć naszego Partnera – Pracodawcę, z którym przyjcie Tobie docelowo współpracować.

Chcemy również, abyś miał czas na zadanie wszystkich pytań dotyczących opisu stanowiska, długoterminowej wizji twojego zespołu i Firmy, jej wartości, mając po drugiej stronie odpowiedniego rozmówcę.

Wymienione powyżej kroki mogą być dostosowane w zależności od Twojej dostępności i kalendarza rozmówcy.


Jak osiągnąć sukces w tej rekrutacji:

Dostosuj swoje CV i aplikację do naszego konkretnego opisu stanowiska i Firmy. Dbaj o szczegóły, ponieważ są one ważne dla nas oraz Pracodawcy!
Przejdź przez różne etapy procesu aplikacyjnego przygotowany (poczytaj o Firmie, branży i zbierz informacje branżowej), aby nie przegapić tej okazji!
Pomóż nam zsynchronizować Twoją dostępność z kalendarzami naszych menedżerów, aby umożliwić rozmowy w optymalnym czasie. Nikt nie lubi rozciągniętego w czasie procesu decyzyjnego.
Przygotuj pytania, które zadasz na każdym etapie, w zależności od osoby, która przeprowadza rozmowę.
Żadne skopiowane lub niepersonalizowane aplikacje nie będą brane pod uwagę. Nie ufamy osobom, które nie są z nami szczere i nie okazują szacunku wobec osób biorących udział w procesie.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Zabrze w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków