Asystentka / Asystent Zarządu i biura / pracownik

Dodane: Czwartek, 21 Marzec, 2024  12:53

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Dam pracę / Biuro / Administracja
  • Forma pracy:Pełny etat
  • Umowa:Umowa o pracę
  • Dodatkowe:Brak wymagań
  • Płaca brutto min.:4600 zł
  • Płaca brutto max.:6000 zł
  • Wynagrodzenie:miesięcznie
  • Pracodawca: PWSK

Opis oferty pracy

Jako Asystentka/Asystent Biznesowy będziesz ważnym członkiem naszego zespołu. Poprzez swoją pracę i zaangażowanie przyczynisz się do sprawnego funkcjonowania firmy.

W firmie PWSK zajmujemy się produkcją i dystrybucją własnego, rozpoznawalnego na rynku oprogramowania dla przemysłu, budownictwa i instytucji państwowych. Szukamy samodzielnego i doświadczonego specjalisty do zarządzania biurem dla 15 osobowego zespołu.

Oferujemy stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w polskiej firmie mającej ugruntowane miejsce w dziedzinie oprogramowania. Ścisła współpraca z zarządem, marketingiem, działem handlowym i wdrożeń.

Twój zakres obowiązków:
-Obsługa spraw administracyjno-biurowych.
-Koordynacja i wsparcie w realizacji projektów firmy.
-Nadzorowanie umów współpracy z klientami.
-Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, prezentacji i raportów.
-Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby biura rachunkowego.
-Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami.
-Obsługa wewnętrznych programów typu CRM, FK.
-Wsparcie w pracach księgowo - finansowych, kadrowych.


Nasze wymagania
-Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lata).
-Bardzo dobra znajomość pakietu MS Word, Excel, Power Point. Łatwość obsługi komputera.
-Doskonałe umiejętności organizacyjne, planowania oraz wyznaczania priorytetów.
-Aktywne angażowanie się w wykonywanie obowiązków, odpowiedzialność i samodzielność.
-Doskonała organizacja pracy, dokładność, dbałość o szczegóły.
-Dobre umiejętności komunikacyjne zarówno w piśmie, jak i w mowie.
-Umiejętność pracy w zespole i współpracy z różnymi działami firmy.
-Znajomość podstawowych zasad administracji i prowadzenia dokumentacji.
-Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
-Umiejętność obsługi biurowego sprzętu.
-Nastawienia na ciągły proces doskonalenia, który jest wpisany w kulturę naszej firmy.
-Umiejętność przestrzegania poufności danych i poufności informacji.
-Prawo jazdy kat. B.
-Absolutny brak nałogów.

Mile widziane:
-Znajomość języka angielskiego.
-Znajomość zagadnień finansowo - księgowych.

Oferujemy:
-Profesjonalny system wdrożenia - nauczymy Cię wszystkiego, co musisz wiedzieć, a dodatkowo otrzymasz stałe wsparcie od zespołu.
-Wszystkie potrzebne narzędzia pracy: telefon, laptop służbowy.
-Pracę w świetnej, nie korporacyjnej atmosferze i zgranym zespole.
-Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń poprzez kursy i szkolenia.
-Dużą autonomię działania.
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
-Stałe godziny zatrudnienia 8-16, pon-pt.
-Pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie w Zabrzu.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi
Powiadom o podobnych ogłoszeniach
Lokalizacja: Zabrze w promieniu 25 km
Kategoria: Praca » Dam pracę » Biuro / Administracja

Chcę otrzymywać powiadomienia o nowych ofertach

Uzupełnij adres e-mailWpisz poprawny adres e-mail
Wyślij wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: pdf, doc, docx, odt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Konto firmowe
Na Lento.pl od 07 mar 2015
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków